środa, 20 lipca 2005

Radio

Elektroniką radiową interesuje się już jakiś czas. Interesują mnie nadajniki, odbiorniki - ogółem wszystko związane z radiem. Projektuje i realizuje nadajniki FM. Przeważnie są to małe moce (300mW). Ale mam też schematy 2, 3, 5, a nawet 10 watówek. Oprucz tego ostatnio znalazłem schemat przystawki / wzmacniacza/, który z 100mW nadajniczka zrobi 5 W kolosa :).

Nadajniki te wykorzystuje tylko dla swoich potrzeb, jako system bezprzewodowej komunikacji. Ostatnio jednak pojawili się pierwsi klijęci zainteresowani tymi moimi projektami (wkońcu przynajmniej ktoś:)). Owszem sprzedaje nadajniki dla ludzi. Każdego jednak przestrzegam, że

używanie nadajników do celów podsłuchowych, lub do własnych nielegalnych stacji radiowych jest nielegalne i ścigane przez prawo Rzeczypospolitej Polska.

Więc niewypada przechodzić na ciemną stronę życia. Tu jednak zamieszczę kilka schematów moich nadajnikowych projektów.

Mam nadzieje, że przydadzą się one czy to elektroniką, których pozdrawiam, czy to innym hobbistą takim jak ja.

Jeżeli jednak ktoś pokusiłby się o coś mocniejszego to proszę o kontakt, obiecuje przesłać e-mail z schematem i opracowaniem. Czemu nie - wkońcu trzeba sobie pomagać... Poniżej przedstawiam kilka ciekawych schematów.

A oto kilka schematów nadajników.

jeżeli któryś z nich cię interesuje, przejdż do kategorii kontakt i daj znać. Napewno dostaniesz informacje i dane techniczne, a jeżeli będziecz chciał mogę przyjąć twoje zlecenie i wykonać ci nadajnik. dopasowywuje się do każdego zamówienia. I każdemu pomogę.

Schemat 1,1

Schemat 1,2.

Schemat 1,3.

Schemat 1,4.

00:49, karol-jaskulski , Radio
Link Dodaj komentarz »
| < Listopad 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Katalog Stron Gwiazdor
Porady elektroniczne - Gwiazdor
Google